مشعل

شبانه گرد گل پروانه گشتم، به یاد تو به گل بس راز گفتم، حکایت ها که با تو گفته بودم ، به جای تو به گل ها باز گفتم

مشعل

شبانه گرد گل پروانه گشتم، به یاد تو به گل بس راز گفتم، حکایت ها که با تو گفته بودم ، به جای تو به گل ها باز گفتم

افغانستان پاکستان را شکست داد!

تیم فوتبال افغانستان که امروز سه شنبه ساعت 4 عصر در استادیوم ورزشی کابل در نخستین میزبانی خود مقابل تیم ملی فوتبال پاکستان یک مسابقه دوستانه را برگزار کرد با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان شد و تیم فوتبال پاکستان را مغلوب خود کرد.

گل های تیم افغانستان را آرش عاطفی و سنجر احمدی به ثمر رساندند.

این اولین درخشش بازی فوتبال افغانستان پس از 37 سال مقابل پاکستان است که می تواند شور و هیجان دیگری بر ورزش کشور داشته باشد.

تماشاگران زیادی برای تماشای این بازی بلیط خریده و به ورزشگاه رفتند و بازی تیم فوتبال افغانستان را از نزدیک مشاهده کردند و تعداد دیگری نیز این بازی را بصورت زنده از طریق تلویزیون های طلوع و لمر به تماشا نشستند. 

 

ادامه مطلب ...