مشعل

شبانه گرد گل پروانه گشتم، به یاد تو به گل بس راز گفتم، حکایت ها که با تو گفته بودم ، به جای تو به گل ها باز گفتم

مشعل

شبانه گرد گل پروانه گشتم، به یاد تو به گل بس راز گفتم، حکایت ها که با تو گفته بودم ، به جای تو به گل ها باز گفتم

جهت اطلاع!

عصر کنونی عصر اطلاعات(IT)، تکنولوژی و پیشرفت و ترقی است. و لذا همه در آن واحد و قبل از آنکه صاحب اصلی موضوع اطلاعی پیدا نماید، تحلیل گران در تحلیل آن در آمده و یا برخی به دنبال گاف ها میگردند، برخی دنبال انتقاد های نه شاید سالم، خلاصه هر کسی به دنبال غرضی است.

بنابراین هر از گهی مطالب قابل تأمل و فشار انداز انگشت زیر دندان سایت های خبر رسانی و جرایید منسوب به جمهوری اسلامی ایران منتشر می شوند.

جالب اینجاست که اظهار نظریات چه بسا توهین آمیز در پایان آن خبرها درج می شوند، علت اش هم مربوط به افغانستان و یا مهاجرین افغانستانی است.

چند قبل دنبال اخبار روز بودم، سایت تابناک، خبری از بهره برداری سد سلما در افغانستان با مجرگری هندستان و تحلیل نسبت به آب دریایی هامون داشت.

نتیجه از تحلیل کم شدن دریای هامون و کم یابی سر مرزی های ایران بود.

خلاصه آنچه نظر را بیش از مقاله جلب می کرد؛ نظریات نه سنجیده و توهین آمیز و با الفاظ زننده و زشت خوانندگان محترم ایرانی بودند که بیانگر از اطلاعات اندک از قوانین بین المللی و اوضاع مهاجرین افغانستانی مقیم ایران بود.

پس! لازم است برای این دسته دوستان که همواره به دنبال حقایق هستند بیان شده تا با درک آن، انگشتان را روی کیبورد رایانه هایش گذاشته اظهار نظر نمایند و بدانند که اگر نشانه، یکی است بر گشت چهار تا است!

 

 

پیشینه هجرت/مهاجر

اگر قلم را در این بعد به رقص آوریم همه دانند که هجرت از آن زمانی آغاز شد که بابا و مادر بشریت یعنی آدم و حوا بهشت رضوان را به دو دانه ی گندم بفروخت و دنیای جاویدانی را به این دنیای پوشالی و تهی نادری زد!

در جهان اسلام اولین مهاجرت به حبشه بود و این سنگ بناء که از سوی پدر و مادر ما نهاده شد به سیر قهقرایی در آمد که شاید هیچ کشوری امروز ادعی نکند ما مهاجر نداریم!!

بنا براین نگاه بد بی نانه به مهاجرین افغانستانی در ایران دور از انصاف است. استقبال حبشه و مدینه از مهاجرین کجا و این جا کجا!!

ساخت و ساز در دوش شانه های مهاجرین افغانستانی

امروز همه به یک نتیجه صد در صدی رسیده اند که ساخت و ساز های کلان و زیبای ایران در دوش شانه های مهاجرین افغانستانی شکوفایی یافته است. حتی آقای احمدی نژاد که شعارش مبارزه با اشتغال اتباع بیگانه بود در زمان شهردار تهران بود از زحمات صادقانه افغانستانی بهره می برد، در زمان ریاست شان نیز در ساخت مسکن مهر استفاده از این نیرو را منع نکرد.

امروز اگر شاهد زیبائی های برج میلاد و... هستیم، در شانه های مهاجر افغانستانی تحقق یافته است که برخی ها تاب دیدن آنان را ندارند!

تأمین خزانه دولت ایران

اگر از ضرب المثل ایرانی«گربه برای رضای خدا موش نمی گیرد» استفاده شود بی بهره نیست! چون چند سالی است که برای این مردم بی پناه آمایش درست کرده اند، تا مبالغ هندگفت سرازیر حسابها شوند تا شاید گوشه ی از خزانه ای دولت به علاوه کمک های کشور های دیگر همانند؛ کانادا، نیوزلند، سوئید، نروژ،  سازمان ملل، و...تأمین شود.

شاید شهروندان ایرانی باور نکنند ولی خوب است از شماره حساب های ذیل اطلاع حاصل نمایند؛

04150629006  بنام شرکت پژواک.

2171913505003 بنام اداره کل تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی

0104422817003 بنام شتکا

2171133502001 بنام اعتبارات عمرانی استانداری( تردد)

شماره حساب های فوق بانک ملی است.

4093009422 بنام خدمات شهری

بانک ملت.

نتیجه

دوستان این حسابها شش ماه به شش ما پر می شوند!

پس از معلومات دقیق سر انگشتی حساب کنید و نتیجه گیرید.

بعداً اظهار نظر فرمایید.

لطفا بدون اطلاع کسی را مورد اتهام قرار ندهید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.